Välkommen till Västra Hamnens Trafikskolans Säkerhetskontrolls filmer

Syftet med att göra en säkerhetskontroll är att du skall kunna upptäcka eventuella fel på din fordon. Här kan du se hur man kan kontrollera det.

Vad säger våra kunder om oss?

Eltayeb Bayomi
2024-07-01
Tog mitt A-kort på 2.5 månad mitt i säsongen! Mukhaled är en riktigt grym körlärare, rekommenderas starkt!
abo. assad zalzala
2024-06-14
لقد كانت تجربتي في **Västra Hamnen Trafikskola** رائعة بكل المقاييس. المدرب **مخلد** هو محترف حقيقي في تعليم قيادة الدراجة النارية. بأسلوبه الفريد والمبتكر، جعل عملية التعلم سلسة وممتعة. بفضل خبرته الواسعة، تمكن من توصيل المعلومات بطريقة بسيطة وفعالة. ما يميز هذه المدرسة أيضاً هو الأسعار المناسبة التي تقدمها، مما يجعلها خيارًا ممتازًا لكل من يبحث عن تعليم عالي الجودة دون تكلفة باهظة. إذا كنت تريد تعلم القيادة مع مدرب ذكي ومهني في بيئة داعمة وبأسعار معقولة، فإنني أوصي بشدة بـ **Västra Hamnen Trafikskola** ومدربهم الرائع **مخلد**. إنها أفضل تجربة تعليمية يمكن أن تحصل عليها.
Linus Larsson
2024-06-12
Tack vare västra hamnens trafikskola så klarade jag mc kortet på första försöket. Jag är så tacksam för all den kunskap och erfarenhet jag fick med mig från dem och rekommenderar dem varmt till alla som vill ta körkort med bästa möjliga förutsättningar. Tack Mukhaled!
Hussein Al-sultani
2024-06-03
Tog precis MC-kort. Vill rikta stort tacka till Mukhaled för en fin resa hela väg från start till kortet. Grym körlärare som gjorde resan båda rolig o lärorikt. REKOMMENDERAS STARKT! ++
Albin Hoflund
2024-06-02
Jag vill tacka Västra-Hamnens Trafikskola och särskilt Mukhaled för hans professionella hjälp och strukturerade upplägg. Mukhaled är EXTREMT trevlig och lösningsorienterad, och han anpassade sig verkligen till mina behov. Tack vare hans undervisning kände jag mig säker och väl förberedd inför både teoriprovet och uppkörningen. Jag rekommenderar varmt VH Trafikskola till alla som vill få tummen loss och ta sitt MC-kort ha få en gedigen utbildning på vägen till sitt körkort.
Laszlo Balogh
2024-05-24
Tog MC-kortet nyligen efter att ha skrivit in mig hösten 2023. Det har varit en fantastisk upplevelse, trafikläraren jobbar målmedvetet för att du ska bli en trygg MC-förare. Andra bra saker jag kan nämna är flexibilitet och tålamod. Klarade uppkörningen på första försöket. Vi ses ute på vägarna!
Morgan Blaesild
2024-05-16
Har varit hos två olika körskolor för Mc-kort i Malmö och hade en mycket bättre upplevelse hos västra hamnens trafikskola 👍🏻.
Amin Hassani
2024-05-14
Super bra Körskola och väldigt duktig körlärare, Mokhaled är bästa i Malmö. Han ställer upp när du inte ens anar det. Fick MC kortet på första försök. 😍
Izak F
2024-05-03
Best teacher for MC and car. Very supporting and kind teacher with lots of patience and good guidance. Prices are affordable. Lessons in English, Swedish and many more.
Sam Ebadian
2024-05-01
En härlig upplevelse och resa till körkortet. Personal och lärare är trevliga, professionella och väldigt samarbetsvilliga. De gjorde allt för att jag kan få lektioner jag behövde inför uppkörningen och även förberedandet innan själva uppkörningen. Rekommenderar Västra hamnen trafikskolan stark och tack ännu en gång för allt.